stukat foten!!!!

hej alla!! jag har stukat foten! jag har inen bild för det syns inte så bra på bild:( men iaf så gich det till så här:  jag åkte  till chivtjärn med mamma ocg brorsan och hanns 2 kompisar, jag vad själv så nar jag skulle gå upp igen efter andra badet så ville jag hoppa från bryggan, men när jag gick upp var det jupt och när jag skulle hoppa i igen så var det några andra lite äldre än mig som hade flyttat på bryggan för den satt inte fast så jag sträckte mina fötter för att göra spikhopp (fothopp). när jag landade så slog jag i mina fötter så de vek sig bakot. vi fick åka till vårdcentralen och kolla för att det hade blivit väldigt svullet. De sa att vi skulle åka in till röntken och kolla där. efter vi hade tagit några kort satt vi där i en timme sen skickades vi till akuten, där satt vi och väntade på en ortoped som skulle säga om det var brutet eller inte. Som tur va så var det inte brutet, det var bara en liten spricka i tån... så nu går jag på kryckor. men jag har alltid velat gå på kryckor så man får tänka positivt! kram Fanny!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?